20 років тому...

Для мене, тоді - туриста-початківця, кожний день був відкриттям нових вражень, знайомство з особливостями природи, випробовування на витривалість.. А для моєї педагогічної діяльності - це великий багаж знань, адже про гори я можу розповідати годинами, бо не тільки читала про них, а й пройшла по них пішки... (див.вкладення) О.Г.Квітка

7 речей які нам подарувала Італія

Конспект уроку з курсу "Країнознавство", 11 клас . Заняття проводиться у формі відвідання інтелектуальної кав"ярні, рекомендується для проведення підсумкових уроків... (див.вкладення ) О.Г.Квітка

Конкурс знавців карт

Викладати географію треба так, щоб учні ставились до карт, як музикант до нот, дивлячись на карту, робили правильні висновки про життя. Подібно до того, як нотні знаки народжують у голові музиканта ряди звуків, так і картографічні знаки повинні бути міцним фундаментом географічних відомостей... ( див.вкладення) О.Г.Квітка

Географія для наймолодших " В пошуках скарбів"

Сценарій позакласного заходу з географії, основне завдання якого зацікавити учнів початкової школи до вивчення природничих предметів, виховувати повагу до рідного краю, розвивати уміння здобувати знання через географічні ігри та конкурси...(див.вкладення) О.Г.Квітка

І тільки випускний останній бал...

Сценарій випускного вечора проведеного у Хрещенівській ЗОШ у 2011 році.

...Все буде ще не раз в житті людини, і тільки випускний , святковий бал у кожного із нас один – єдиний... ( див.вкладення) О.Г.Квітка

Вас вітає рідна школа

В квітні 2010 року Хрещенівська ЗОШ відзначила свій 40 - річний Ювілей. Підготовка до свята вимагала великих зусиль. Була проведена значна пошукова робота по відтворенню сторінок історії школи. Важко було скласти сценарій так, що було і цікаво і коротко. Можливо він допоможе і вам...( див. вкладення) О.Г.Квітка

Результативність участі у конкурсах

Підсумковий протокол обласного етапу Всеукраїнського конкурсу на кращий навчально-методичний матеріал туристсько-краєзнавчої тематики 2011 року

Номінація «Програми гурткової роботи»

№ з/п

Район (місто),

заклад

Назва роботи

Автор

Сума балів (max – 27)

Результат

47

Нововоронцовський,Хрещенівська ЗОШІ-ІІІ ст.

Географія Нововоронцовщини. Програма краєзнавчого курсу

Квітка О.Г.

23,5

П

48

м. Херсон,

КЗ «ЦТКТУМ» Херсонської обласної ради

Програма гуртка «Історики-краєзнавці» основного рівня ІІІ року навчання

Брусова Т.М.

22,5

Л

Примітка. Умовні позначення:

П – переможець (85 – 100 % від максимальної кількості балів),

Л - лауреат (80 – 84,9 % від максимальної кількості балів

Номінація «Методичні рекомендації»

№ з/п

Район (місто),

заклад

Назва роботи

Автор

Сума балів

(max – 32)

Результат

Тематичний напрямок: Зміст, форми, методи роботи з учнівською молоддю з різних напрямків краєзнавства та спортивного туризму

1

м. Херсон, КЗ «ЦТКТУМ» Херсонської обласної ради

Спортивне орієнтування

Писарчук В.Ю.

27,3

П

2

Голопристанський,

Чулаківська ЗОШ І-ІІІ ст., Голопристанська райсютур

Формування ключових компетенцій під час вивчення історії рідного краю

Горькова Л.М

26,0

Л

3

Цюрупинський, Цюрупинська спеціалізована школа І-ІІІ ст. №4

Географія Цюрупинщини

Чернявська Н.М

25,6

Л

4

Білозерський, Білозерський ЦТДЮ

Екологічний квест

Ільвачова О.О.

23,7

5

Каланчацький,Каланчацька ЗОШ І-ІІІ ст. №2,Каланчацький ДЮЦ

Мій рідний край – Херсонщина.(краєзнавча гра)

Она О.В.

23,2

6

Нововоронцовський Хрещенівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Ігри патріотів. Загальношкільний захід

Квітка О.Г.

23,0

7

Цюрупинський,

Цюрупинська СЗОШ І-ІІІ ст. №2

Методичні рекомендації по організації краєзнавчої роботи вчителями української мови та літератури

Гордєєва І.В.

17,8

8

Верхньорогачицький Первомаївська ЗОШ І-ІІІ ст.

Матросівці землі Херсонської

Кондрацов М.Д.

17,3

9

Чаплинський, Чаплинська ЗОШ І-ІІІ ст. №3

«Турнір краєзнавців». Інтелектуальна пізнавальна гра для старшокласників

Лелеко М.М.

17,0

10

Чаплинський, Скадовська ЗОШ І-ІІІ ст.

Гра «Щасливий випадок». Україна – моя Батьківщина

Добровольська Н.Є.

16,5

11

Нововоронцовський

Дудчанський ЗОО «Школа-дитячий садок»

Організація шкільних туристсько-краєзнавчих змагань для учнів 5-8 класів

Іванів О.Я., Іванів А.Ф.,

Шапошникова Т.Б

16,3

12

Бериславський,

Бериславський ЦЮДТ

Вправи зі спортивного орієнтування

Прушинська О.А

16,3

13

Великоолександрівський,

Новопавлівська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. М.Є.Горєлікова

Тиждень туристсько-краєзнавчої роботи в школі

Семенченко В.А.

15,0

14

Великоолександрівський,

Новодмитрівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Методика проведення туристсько-краєзнавчих змагань, конкурсів з використанням матеріалу з орієнтування та топографії

Самійленко Г.А

12,8

15

Нововоронцовський

Дудчанський ЗОО «Школа-дитячий садок»

Ми козацького роду, славних предків діти

Іванів А.Й., Кучів С.В., Палієнко Л.Ф.

12,0

16

Генічеський, Петровська ЗОШ І-ІІІ ст.

Херсонщина – рідний край. Гра-подорож для учнів середніх класів

Бубнова Ю.Г.

10,3

17

Новотроїцький, Отрадівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Методичні рекомендації до практики з топографії

Горобець А.Я.

10,3

Атлас Нововоронцовщини, електронний варіант

Робота МАН , у 2009 р. зайняла ІІ місце в обласному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт , секція "Географічне краєзнавство".Робота учениці 11класу Топчій Тетяни, науковий керівник Квітка Оксана Григорівна

Див. вкладення

Матеріали районного семінару "Міжпредметні зв'язки на уроках географії" (20квітня2012р.)

За своїм змістом географія є наукою інтеграційною. Без історичних, біологічних, фізичних, хімічних знань не можливо пояснити причинно – наслідкові зв’язки, порівняти ознаки, зробити узагальнення та висновки.

Див.вкладення "Міжпредметні зв'язки",

Вікторина про Херсонську область.Див вкладення

Ювілей Л.Ф.Глєбової. Див вкладення Стаття про Глєбову

Досвід роботи з туризму та краєзнавства.


… Я народилась і виросла у мальовничому куточку південної України. Наша велика родина від діда – прадіда жила і працювала на Нововоронцовщині. Пережили тяжкі роки окупації та голодомору , працювали на землі, користувались повагою серед односельців, мали нагороди. Сім’я моїх батьків - Киктів Григорія та Людмила – це яскравий приклад багатодітної родини, яка народила та виховала 5 дітей, дала освіту та допомогла у створенні своїх затишних гніздечок. А ще навчили любити свій край, шанувати тих хто живе і працює поруч, поважити мудру старість та гордитись здобутками молоді.

Проходять роки, змінюються покоління та так хочеться залишити правнукам розповіді та спогади односельців . Зібрати інформацію про край де найзоряніше небо, найпривітніші люди, найрівніші вулиці. Розповісти про історію сіл Хрещенівської сільської ради , спогади про звільнення від фашистських загарбників, про те, як створювався наш парк, перегорнути сторінки життя рідної школи.

Див . вкладення Досвід роботи 1

Соціалізація підростаючого покоління як соціально – педагогічна проблема

Українське суспільство, як і будь яке інше, зацікавлене у власному відтворенні у наступних поколіннях. Це зумовлює актуальність проблем, пов'язаних з процесом соціалізації української молоді, тобто процесами, кінцевим результатом яких є засвоєння молоддю системи цінностей, норм і настанов, що притаманні суспільству.

Див.вкладення Педрада. Соціалізація підростаючого покоління

Варіанти досліджень під час вивчення курсу « Географія України 8 клас»

Дослідження №1 ОПИС ДІЛЯНКИ ЛІСУ

Проводиться вчителем географії разом з вчителем біології або математики.

Опис ділянки лісу виконується на площі 10 м х 10 м. Підраховується кількість всіх дерев на ділянці і окремо кількість дерев кожної породи. Потім необхідно підрахувати співвідношення кількості дерев кожного виду до їх загальної кількості на ділянці за формулою:

Дивись вкладення

Кiлькiсть переглядiв: 559

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.